Feeds:
Entrades
Comentaris

Archive for 2/09/2010

Pronunciació

Fa uns mesos pensava que realment era fàcil pronunciar en japonès però resulta que no, que des del principi les professores em deien que “no ho feia massa bé”… i per això vaig decidir puntar-me a classes extres de pronunciació. Realment em vaig adonar que no ho feia massa bé que diguéssim i a més, quan em feien repetir a mi i em gravaven amb gravadora per sentir-me jo després, a vegades tampoc notava que ho fes tan malament però resulta que si… en fi, que els accents, les entonacions, el fet de pujar i baixar tons… no és gens fàcil i precisament és el que dóna més sentit a una frase… tota una aventura! Em diuen que des que vaig començar he millorat molt però no sé jo… no n’estic del tot convençuda… els japonesos saben quedar molt bé quan volen 🙂

A tot això, com que el fet d’estar sola a classe em posa molta més pressió i els professors estan constantment a sobre meu, cada vegada demanant i exigint-me més, fa uns dies vaig començar a intentar convèncer a cada professor que intentés dir alguna cosa en català o castellà, perquè veiessin que pronunciar paraules d’una llengua estrangera no és tan fàcil com sembla! 🙂 D’aquí va sortir el vídeo anterior de la 森川先生. Ara us presento una altre professor que s’han sumat a la moda d’intentar dir l’embarbussament de CUANDO CUENTAS CUENTOS NUNCA CUENTAS CUANTOS CUENTOS CUENTAS 🙂 Aquí teniu precisament el meu professor de pronunciació, 稲田先生.

Read Full Post »